Executive assistant - otvorena pozicija

Prijavi se za posao na poziciji Executive assistant u Avokadu i obogati svoju karijeru na način koji ti garantuje nova znanja, iskustvo i napredak u biznisu, marketingu i razvoju.

Ovo je prava pozicija za tebe ukoliko želiš agencijsko iskustvo, uživaš u radu sa drugim ljudima, ponosan/na si na svoje organizacione veštine i želiš perspektivnu karijeru u digitalnom marketingu. Svakodnevno ćeš raditi sa Avokado menadžmentom i učestovati u poslovnim aktivnostima, sa klijentima, partnerima i kolegama.

Pogledaj uslove konkursa ispod i prijavi se do 31. maja 2020. putem forme na dnu ili slanjem CV-ja na karijera@avokado.rs uz naznaku u naslovu emaila: “Executive assistant". Javićemo ti se ukoliko uđeš u uži izbor i pozvati na upoznavanje! Razgovori za posao će se održati u periodu između 25. maja i 5. juna. Nakon urađenog zadatka, izabrani kandidat počeće sa radom 15. juna ili 1. jula.

Zašto da postaneš deo Avokado tima?

Ne tražimo:

  • Da imaš 20 godina radnog iskustva, i 30 godina života
  • Da ideš “po burek “ i baviš se nerelevantnim poslovima za svoju poziciju

Nudimo:

  • Stabilan radni odnos
  • Kvalitetan tim i okruženje
  • Usavršavanje i praktično znanje
  • Efikasnu i savremenu organizaciju posla i komunikaciju
  • Transparetnost i lojalnost
  • Kvalitetnu opremu za rad (Macbook Air računar i službeni telefon)

Garantujemo:

  • Dinamičan i potpun radni dan
  • Izazovne projekte
  • Zahtevne klijente
  • Često uske rokove (izazov da promeniš ovo)
  • Prijatno radno okruženje
  • Mogućnost napredovanja u okviru agencije
  • Veliki broj anegdota i zanimljivih kontakata

Šta ćeš raditi na novom poslu?

  • Organizaciju i realizaciju sastanaka, interno i eksterno
  • Aktivno praćenje sastanaka i izveštavanje
  • Prva linija komunikacije sa klijentima
  • Kontaktiranje i komunikacija sa saradnicima, organizacijama i podizvođačima
  • Proaktivno praćenje pisane komunikacije
  • Priprema i provera potrebnih prezentacija i izveštaja
  • Uređivanje internih dokumenata
  • Kreiranje šablonskih ponuda
  • Praćenje procesa fakturisanja i naplate
  • Opšti operativni poslovi
  • Organizacija reprezentacije
  • Organizacija službenih putovanja

Uslovi za prijavu:

  • 2 ili više godina srodnog radnog iskustva (uzećemo u obzir i izuzetne prijave bez iskustva, za praksu ili manje iskustva za juniorsku poziciju)
  • Aktivno korišćenje alata: kalendar, email, Office ili Google drive alati, Google pretraga, Android,
  • Da si odgovoran/a
  • Da si organizovan/a
  • Da si komunikativna osoba spremna za rad u timu
  • Da si tehnički pismen/a i da imaš volju da naučiš više
  • Da uvek tražiš način da unaprediš izvršeni proces
  • Da poštuješ kolege i radnu atmosferu

Nije neophodno, ali bismo cenili:

  • Da si završio/la fakultet sa ekonomskim ili menadžerskim usmerenjem
  • Da poseduješ dobro poznavanje engleskog jezika (govor i pisanje)
  • Da poznaješ web tehnologije
  • Da si koristio/la Trello ili sličnu aplikaciju
  • Prethodno pohađanje kurseva iz oblasti marketinga, programiranja, dizajna

Kompenzacija:

  • Početna plata od 45.000 do 55.000 u zavisnosti od prethodnog iskustva i mogućnosti
  • Mogućnost za rast plate, u skladu sa napredovanjem
  • Bonusi za ekstra doprinos

Prijava

Maksimalna veličina fajla je 25MB, a dozvoljen je samo PDF format.