SEO agencija Avokado, Beograd

Kao SEO agencija, bavimo se optimizacijom sajtova za Google. Naši klijenti su biznisi koji su imali manje online prodaje i upita nego što su želeli i mogli, prepreke u rangiranju na pretrazi, nedostatak vidljivosti na Google.

Usluga agencije je ključ u ruke, SEO usluge – analiza vašeg sajta u 126 tačaka, optimizacija i kontinuirana unapređenja. Redovno izveštavanje i komunikacija se podrazumevaju na svakom projektu.

Vaš biznis nema tih izazova?

Optimizovali smo:

imlek ananas BIG extreme-intimo porto-montenegro balkan-fun pinoles Kredium
services-seo

Možda vam nije potrebna agencija za SEO? Proverite...

Imate dobar brend i proizvod, ali ne i online prodaje

Online, dobar proizvod ili brend nisu garancija uspeha. Korisnici moraju da dođu da biste im ispričali vašu priču.

Vaš proizvod se ne prodaje online, ali je vidljivost bitna

Brendovi koji koriste distributere i prodajne lance, često imaju potrebu za što većom vidljivošću.

Vaša usluga je generička

U tim situacijama, bitno je da budete prvi koga će kontaktirati, prvi na Google. Nakon što imate upit, magija je na vama.

Vaša usluga ili proizvod ne smeju da se oglašavaju

U posebno regulisanim industrijama, SEO je gotovo jedini oblik Internet marketinga, zbog čega je i konkurencija često intenzivna.

Ne možete da pronađete inhouse tim ili se ne isplati

Digital i SEO su popularna zanimanja, a ljudi na tržištu je malo. Interni timovi mogu biti veoma skupi i često neefikasni.

optimizacija

STUDIJA SLUČAJA – Imlek

Od izostanka vidljivosti do dominacije na tržištu

Rezultat loše tehničke postavke sajta i manjka sadržaja je bio izostanak vidljivosti na Google, čak i za najpoznatije brendove u Srbiji. Kompanija Imlek je nakon dugoročnog opredeljenja za SEO, postala lider i u pretrazi, kako za generičke, tako i za upite za svoje proizvode i brendove.

POGLEDAJTE REZULTATE

Šta radi SEO agencija?

Agencija za optimizaciju sajta, Avokado, pruža uslugu poboljšanja biznis performansi online, biznisima kojima je stalo do toga.

Naglašavamo biznis perfomansi, i biznisima kojima je stalo. SEO usluge, odnosno optimizacija za pretraživače, predstavljaju proces poboljšanja sajta kako bi se bolje rangirao u Google pretrazi. Samim tim, sajt se može rangirati za bilo šta. Reči koje nisu bitne za prodaju i nisu konkurentne, lako je izgurati na visoke pozicije. Naši klijenti su neretko imali veliki broj poseta sajtu, ali loše ili nikakve interakcije i još manje upita ili prodaje. Zato je bitno razumeti biznis klijenta, baviti se njegovim performansama, a optimizacija je poslednji u nizu koraka, i najbliži novim kupcima, zato je važan i mora biti dobro fokusiran. Ukoliko klijentu nije zaista stalo do ovih rezultata, neće posvetiti energiju, vreme, druge resurse unutar firme kako bi zajedno sa SEO agencijom došao do rezultata.

Avokadofloor

Ključni SEO faktori za optimizaciju

Tehnička postavka sajta

Sadržaj o biznisu, proizvodu ili usluzi

Brend i autoritet domena

Interakcija korisnika na sajtu

Brzina učitavanja

Arhitektura i povezanost stranica

Prikaz asortimana proizvoda

Baza znanja i česta pitanja

Pristup SEO agencije koji pravi rezultate

“Fokus, partner, ključ u ruke.”

Detaljne SEO aktivnosti

Definisana SEO strategija

Razumevanje biznisa klijenta

Proaktivno vođenje SEO projekta

Definisanje KPI i praćenje rezultata

100% transparentan pristup

Ne trebaju vam kompletne SEO usluge?

Avokado agencija sa klijentima radi i konsalting kao i jednokratne projekte.

SEO audit

Izgradnja linkova – Link building

Istraživanje tržišta i ključnih reči

Off Page SEO – Link building

SEO konsalting i vođenje projekta

Kreiranje sadržaja

SEO agencija Beograd – lokacijski 🙂

WordPress SEO

SEO agencija nije jedan čovek

Optimizacija je multidisciplinarni proces, za najbolje rezultate zahteva takav tim. Klijent treba da poznaje svoj biznis, agencija za optimizaciju proces.

Junior SEO Specialist

SEO Specialist

Circle-03 Copy 2

SEO Copywriter

Circle-04 Copy 2

Technical SEO

Circle-03 Copy 2

Marketing Developer

Junior SEO Specialist

Linkbuilding specialist

Circle-02

Account manager

1
2
3

Industrije kojima agencija za optimizaciju sajta može pomoći

Turizam Auto-moto Auto-moto Medicina Healthy lifestyle HR User-generated content Formalno obrazovanje Računovodstvo i finansije Prehrambena industrija Ugostiteljstvo Fitness Juvelirstvo Online klađenje IT FinTech Digitalni marketing Pravo Nekretnine Bebi oprema Dečija odeća High fashion Retail Organska hrana Poljoprivreda Entertainment Bela tehnika Kancelarijski nameštaj
group-125

Interesuju vas Avokado usluge?

Primamo samo 1 klijenta mesečno.
Prednost imaju poslovni partneri, saradnici i preporuke naših postojećih klijenata.

Upit je uvod u naše poznanstvo i dugoročnu saradnju! Unesite postojeće informacije o vašem projektu, potrebama, ciljevima. Kvalitetan upit nagradićemo besplatnim osnovnim istraživanjem u vezi vašeg projekta! Na taj način, sačekaćemo vas spremni na prvom sastanku, uz kvalifikovana pitanja i ideje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Usluge
Ovo polje nije obavezno
Ovo polje nije obavezno
Ovo polje nije obavezno, ali posebnu pažnju posvećujemo prijateljima naših klijenata.
Ovo polje nije obavezno

Često postavljena SEO pitanja

Postavljanje realističnih očekivanja je ključno, pa obično naglašavamo da prve rezultate očekujemo nakon 3 do 6 meseci. Međutim, SEO je dugoročan proces čiji uspeh zavisi od mnogobrojnih faktora, uključujući industrijske trendove i promene algoritama pretraživača, te najvažnije zaključke i promene treba da očekujemo nako prve godine primene SEO aktivnosti.

U SEO industriji ne postoji garancija za specifične rezultate zbog promenljivosti algoritama pretraživača. Međutim, rezultati Avokado SEO agencije pokazuju da je kod nas primena najboljih praksi i metoda koje su se istorijski pokazale kao efikasne imperativ.

Cene za usluge koje pruža SEO agencija variraju zavisno od obima i složenosti projekta. Svaki predlog cene prilagođavamo individualnim potrebama klijenta, pa preporučujemo detaljan razgovor kako bismo formirali najefikasniju strategiju i intenzitet optimizacije za vaše poslovanje.

Avokado usluge obuhvataju tehničku optimizaciju u cilju optimalnog indeksiranja sajta iz ugla Google robota, detaljnu analizu ključnih reči, strategiju sadržaja usmerenu kako na Google tako i na krajnje korisnike, ali i izgradnju povratnih linkova i kontinuirani monitoring efekata implementiranih strategija.

SEO strategija je sveobuhvatni plan SEO aktivnosti koje će dovesti do postavljenih ciljeva, a koja obuhvata potrebne aktivnosti za tehničku optimizaciju sajta, On page i Off page strategiju, kako bi se maksimalno povećala vidljivost vašeg sajta u pretraživačima, kao i ostvarite najbolje pozicije u pretrazi.

Onpage SEO se odnosi na optimizaciju elemenata i sadržaja na vašem sajtu, uključujući strukturu URL-ova, Meta tagove, naslove, kao i kvalitet i organizaciju sadržaja kako bi se unapredila čitljivost i razumevanje sajta od strane Google-a, ali i krajnjih korisnika.

Offpage SEO uključuje aktivnosti izgradnje povratnih linkova koje povećavaju autoritet i poverenje u vaš sajt, što indirektno utiče na poboljšanje pozicija u pretrazi.

Kvalitet uvek preovlađuje nad kvantitetom. Sticanje linkova sa pouzdanih i tematski relevantnih sajtova je esencijalno za izgradnju Off page autoriteta vašeg sajta.

Proces istraživanja ključnih reči omogućava nam da precizno razumemo potrebe i navike vaše ciljne publike, optimizujemo vaš sadržaj i kreiramo optimalnu strukturu sajta na način koji direktno odgovara na tražnju korisnika.

Upotrebljavamo niz SEO alata kao što su Ahrefs, SEMrush, ali pre svega Google Analytics i Google Search Console, za dubinsku analizu, praćenje pozicija i strateško planiranje.

Za efikasno planiranje i implementaciju SEO strategije potrebni su nam detalji o vašem poslovanju, ciljnim tržištima i specifičnim ciljevima koje želite da ostvarite.

Tehnički SEO je ključan za uspeh bilo koje SEO kampanje jer uključuje optimizaciju sajta za brzo učitavanje, mobilnu kompatibilnost i lakoću indeksiranja od strane pretraživača.

Blog sadržaj omogućava da redovno objavljujete relevantan i koristan sadržaj, pre svega sadržaj koji ljudi traže i ima šanse za rangiranje u Google pretrazi, sa ciljem povećanja autoriteta i povećanja relevantnih poseta ka sajtu.

SEO za e-commerce zahteva fokusiranje na konverzije i optimizaciju proizvodnih strana, dok prezentacioni sajtovi zahtevaju širi pristup koji obuhvata informisanje i angažovanje posetilaca kroz edukativni i informativni sadržaj. U osnovi primenjuju se slične aktivnosti, sa različitim ciljem. A SEO ključ je uvek kvalitet i kontinuitet.